Prostor za konference, seminarje, delavnice, predstavitve ...
Oddaljenost od vsakodnevnega vrveža spodbudno vpliva na večjo koncentracijo in ustvarjalnost. Zato se v našem hotelu trudimo izpolniti želje in potrebe vseh, ki iščejo primeren kraj za konference, seminarje, izobraževanja, produktne predstavitve in druge poslovne dogodke. Hotel ima na voljo konferenčno dvorano, katera lahko sprejme do 90 gostov, 36 moderno opremljenih in klimatiziranih sob, veliko restavracijo in teraso.
Ena od naših glavnih prednosti je dobra cestna povezava in dostopnost iz vseh strani Slovenije, kakor tudi Avstrije in Italije, lasten parkirni prostor v garaži za osebne avtomobile, kombije in parkirišče pred hotelom tudi za avtobuse.
Velikost dvorane: 100 m2; dolžina: 12,50 m, širina: 8 m, višina: 2,88 m
Velikost manjše sejne sobe: m2; dolžina: 30,80 m2; dolžina: 8,30 m, širina: 3,55 m, višina: 2,88 m (prejme do 20 oseb)
Tehnični podatki:
* Internetni priključek
* 220 V vtičnice
* Flipchart s papirjem in pisali
* LCD projektor
* TV sprejemnik
* Video rekorder in predvajalnik
* CD predvajalnik
Konferenčna soba je klimatizirana in ima dnevno svetlobo z dvema panoramskima oknoma in z zavesami, zato jo je možno zatemniti.
Ob dvorani, ki je v 3. nadstropju, je udeležencem na voljo manjša sejna soba in terasa, ki meri 165 m2, na kateri lahko gostje uživajo v prečudovitem pogledu na Julijske Alpe, vidi se celo do Blejskega gradu. Terasa se, kot tudi predprostor konferenčne dvorane, lahko uporabi za sprejeme in pogostitve. Konferenčna dvorana je popolnoma ločena od ostalega restavracijskega in hotelskega dogajanja in tako zagotavlja mir in zasebnost. V tretjem nadstropju so lastne sanitarije in manjša pisarna, kjer lahko kopirate, telefonirate in pošiljate faxe.
Za načrtovanje raznih poslovnih dogodkov, družabnega programa ter kakovostne kulinarične ponudbe, kakor tudi namestitve v moderno opremljenih sobah, Vam hotel Krek ponuja kompleksno rešitev. Namenjen je vsem, ki v hitrem tempu življenja in poslovnih obveznostih nimajo časa, da bi za vse poskrbeli sami. Uigran team hotela je pravi naslov prav za vas.
Poleg organizacije same prireditve skupaj z vami poskrbimo za:
*organizacijo programa za spremljevalce udeležencev dogodka
*organizacijo slavnostnih večerij, kosil in različnih sprejemov s pogostitvijo, pogostitev med odmori
*organizacijo posebnih zabavnih dogodkov
*informacijski pult z osebjem za goste konference
*organizacija prevozov z mini avtobusi in osebnimi avtomobili
*administrativne storitve
Postavitev omizij:
POSTAVITEV "KINO" za do 90 udeležencev
POSTAVITEV "U" za 22 - 39 udeležencev
POSTAVITEV "T" za 22 - 39 udeležencev
POSTAVITEV "I" za 16 - 39 udeležencev
POSTAVITEV "E" za 26 - 39 udeležencev
Na željo naročnika je možna zasedenost po 2 ali 3 osebe na mizo. Od tega je odvisno tudi število sedežev. Uporabnikom, ki najamejo konferenčno dvorano za več dni in koristijo tudi namestitev v hotelu, nudimo dodatne popuste.
Cenik najema
KONFERENČNA DVORANA
Celodnevni najem - do 8 ur 150,00 EUR
Najem za 2 uri 100,00 EUR
Vsaka dodatna ura 10,00 EUR
Tedenski najem po dogovoru
Mesečni najem po dogovoru
V primeru najema dvorane in dodatnih storitev, kot so kosila, malice, nudimo posebne popuste. Konkretni dogovori o najemu in postavitvah ter dodatnih storitvah po predhodni najavi.
MANJŠA SEJNA SOBA
Kapaciteta : do 20 oseb
Celodnevni najem - do 8 ur 80,00 EUR
Najem za 2 uri 50,00 EUR
Vsaka dodatna ura 10,00 EUR
Tedenski najem po dogovoru
Mesečni najem po dogovoru
Za dodatne informacije in rezervacije se obrnite na recepcijo, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., telefon 04 530 2345.
https://hotel.krek.si/sl/konference/konferencni-prostori.html#sigFreeId7fcb6ab24c